Artikelarkiv

CHECKLISTA!

27.05.2017 10:50
Under fliken "Tjänster" finns rubriken "Gemensamt för tjänsterna", där har jag lagt en checklista över punkter som jag vill att man tar del av i kontakt med mig framöver, för alla inblandades skull.

Nytt om bokning/pris

08.01.2017 12:27
Nu kan du välja att boka in ett dubbelpass (2 timmar) alternativt 1 timme som tidigare. Pris 1 tim= 850kr. Pris 2 tim=1500kr. Det är alltså inte dubbla priset för dubbel tid!! Jag behöver göra så för att begränsa tidsåtgången vid sittningarna, som annars lätt drar iväg i tid,(mest beroende på mig...

Hösten 2016

08.08.2016 22:11
Jag kommer fokusera mitt arbete under hösten på enskilda vägledningar, healingar, rensningar, andliga utvecklingar mm. Därmed kommer jag inte ha utrymme för grupper i meditation eller grupputbildningar. När det gäller förfrågningar avseende ej återkommande gruppaktiviteter, har jag önskemål om max...

Viktigt om djurkommunikation!!

08.08.2016 22:05
Tänk på att ta med leksaker eller godis/treat till ditt djur när du bokar in en tid för djuravläsning/-kommunikation. Det tar ett tag att jobba med djuret i vissa fall, då kan det vara till stor hjälp om ägaren har med något trevligt som kan hjälpa,till att behålla/återfå fokus.:)

Viktigt om djurkommunikation!!

08.08.2016 22:05
Tänk på att ta med leksaker eller godis/treat till ditt djur när du bokar in en tid för djuravläsning/-kommunikation. Det tar ett tag att jobba med djuret i vissa fall, då kan det vara till stor hjälp om ägaren har med något trevligt som kan hjälpa,till att behålla/återfå fokus.:)

KONTAKT

28.01.2016 12:23
Vänligen kontakta mig via mail. Jag har inte utrymme att svara i telefon, eftersom jag oftast har kund under arbetstid. Jag  önskar att du som vill komma i kontakt skriver vad det gäller, vem ni är o lämnar mail/sms-nummer, så återkommer jag när jag har tillfälle. Det kan ta några dagar om det...

Våren 2016

17.01.2016 14:26
Under våren 2016 kommer jag tyvärr inte att erbjuda några meditationer i grupp!!! Jag har en tid märkt en stor efterfrågan framför allt på enskilda vägledningar; medial utveckling och healing , men även rensningar i människors hem o på arbetsplatser. Mina väntetider för att få en tid hos...

VETLANDA 8/10 !?

22.09.2015 12:50
Jag kommer vara i trakten av Vetlanda torsdag 8/10 och har ett par tider kvar om någon är intresserad? Jag har kl 10.00 och kl 12.00 kvar, därutöver åker jag lite hit o lite dit i o utanför Vetlanda:) Hör i så fall av er till mig på mail: alvermedium@live.se eller sms på 070-6857365.

Livsstilsmässa!

06.09.2015 15:01
Till helgen 12-13 september kommer jag medverka vid Livsstilsmässan i Folkets Park i Huskvarna. Jag har en liten monter där jag kommer att erbjuda kortare vägledningar för riktigt nedsatt pris! Kom förbi o heja, o passa på att besöka några av de andra riktigt intressanta utställarna! Inträdet...

Gruppstarter hösten 2015